Business

Samotný web nestačí

Pokud se chce někdo zviditelnit virtuální cestou, musí počítat nejen s tím, že bude zapotřebí zřídit si vlastní web, ale i s tím, že je mu třeba zajistit náležitou návštěvnost. Stránka, na niž nikdo nechodí, totiž může obsahovat třeba i to nejdůležitější sdělení a nejlukrativnější nabídku a přesto to není zhola k ničemu.
Aby byla podobná internetová prezentace funkční, musí prostě existovat nejen ten, kdo na ní něco nabízí, ale i ti, kdo se o to zajímají, kdo to sledují a adekvátně reagují. A právě ti posledně zmínění mnoha internetovým prezentacím scházejí.
A jak je získat? To je skutečně závažné téma. Téma, nad nímž by se měl každý vlastník něčeho, co je na internetu zveřejněno, opravdu seriózně zamyslet. A pak i rozumně konat. Tedy měl by vsadit na odbornou pomoc.část monitoru.jpg
Pokud má být internetová stránka k něčemu, je jí zapotřebí audit SEO. Tedy je třeba skutečně odborně posoudit vše, co se jejích možností týká, a potom podniknout kroky, jež vedou k dokonalosti. Díky nimž se ona prezentace dostane mezi privilegované internetovými vyhledávači, což je jediný způsob, jak takovou stránku skutečně dostat všem přímo na oči. Což zajistí vysokou návštěvnost.
Aby se stala nějaká stránka privilegovanou internetovými vyhledávači, musí odpovídat přesně jejich požadavkům. Je tedy třeba:

  • zkontrolovat samotný web a odstranit z něj vše, co by mohlo být na závadu,
  • zvolit pro něj ta nejideálnější, veřejností nejhledanější klíčová slova,
  • zajistit copywriting neboli napsání dostatečného počtu článků, a to jak těch, které mají být umístěny přímo na tento web, tak i těch, které ho mají propagovat na stránkách jiných,
  • zajistit linkbuilding neboli vytvoření zpětných odkazů, které sem přilákají návštěvníky jiných stránek,
  • propagovat tuto stránku všude, kdo to přinese užitek.

více počítačů.jpg
Jen tak se stane stránka sledovanou. A jen tak osloví ty, koho oslovit má, a splní svůj účel.